Zasady sprzedaży - Kopertim

Koperty Warszawa
Idź do spisu treści

Menu główne:

Zasady sprzedaży

       
   Zasady sprzedaży        
       
1. Sprzedaż Hurtowa – wystawiamy faktury VAT        
2. Forma płatności.        
   ·      gotówka przy odbiorze towaru.        
   ·      przelew elektroniczny.        
   ·      przelewem do 14 dni        
   ·      w przypadku płatności przelewem Zamawiający  proszeni są o złożenie kopii        
        następujących  dokumentów: zaświadczenia  o wpisie do ewidencji gospodarczej        
        lub odpis z właściwego rejestru handlowego, Regon, potwierdzenie zgłoszenia         
        rejestracyjnego VAT                     
       
3. Transport bezpłatny przy zakupie powyżej 500zł. Teren Warszawy i okolic.        
       
4. Reklamacje i zwroty w terminie 3 dni od daty zakupu  jeżeli  towar jest w oryginalnym        
   i nienaruszonym opakowaniu.        
       
5. Sprzedajemy taką ilość kopert jaka jest w opakowaniu zbiorczym.        
       

 
 Kopertim © 2016
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego